1. Fonduri Europene - Partener RomActiv Business Consulting
Suntem partenerul și reprezentantul comercial al firmei RomActiv Business Consulting pe județul Suceava, Botoșani, Neamț si Bistrița în domeniul Fondurilor Europene. RomActiv Business Consulting este prezentă în top 10 firme de consultanță din România pe domeniul Fondurilor Europene.
Fonduri nerambursabile pentru domeniul privat:
- PNDR - SM6.4 RURAL
- POR
- POR 2.1
- PNDR
- POC
- POIM
- POCU
Fonduri nerambursabile pentru domeniul public:
- POR
- PNDR
- POC
- POIM
- POCU
- POCA
- POAD
RomActiv Business Consulting:
In 2003, la inițiativa unui grup de tineri consultanți şi experți din domeniul financiar şi al managementului afacerilor, a luat ființă RomActiv Business Consulting. Astăzi suntem unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața serviciilor de consultanță de afaceri din România, o companie dinamică și autonomă, cu un portofoliu bogat de proiecte și o experiență semnificativă în acest domeniu de activitate.
Ne orientăm activităţile din fiecare zi în direcţia generării de plus valoare pentru toți clienții noștri, realizând proiecte cu impact asupra mediului de afaceri din toate regiunile de dezvoltare ale țării. Ne bazăm pe o rețea de birouri locale proprii și birouri regionale în parteneriate strategice, în: București, Oradea, Arad, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Târgoviște, Bacău, Galați, Suceava și Slatina.
Sprijinind dezvoltarea investițiilor locale și cresterea competitivității organizațiilor publice și private, de la înființarea companiei, direcțiile noastre de business s-au adaptat cerințelor pieței, de la consultanță pentru proiecte de investiții cu finanțare nerambursabilă de mică amploare, către un evantai de linii de business, structurat în prezent astfel:
• Consultanță pentru elaborarea și implementarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă;
• Consultanță și asistență tehnică pentru autorități publice locale și centrale;
• Consultanță pentru dezvoltarea mediului de afaceri și a resurselor umane;
• Consultanță în domeniul „fuziuni și achiziții.
Ne încăpățânăm să facem lucrurile să se întâmple pornind de la intențiile de dezvoltare ale clienților noștri. Muncim și împărțim succesul cu aceștia, ca o adevarată echipă. În ceea ce ne privește, succesul se măsoară în abilitatea de a iniția schimbarea, prin serviciile oferite, în sensul dezvoltării companiilor publice și private care apelează la noi.
Cu fiecare proiect scris și implementat, am devenit mai buni, mai eficienți și mai încrezători în potențialul nostru și al domeniului în care activăm. Cele mai frumoase povești de succes pornesc de la depășirea unor obstacole ce par insurmontabile, iar echipa RomActiv Business Consulting are această capacitate de a transforma ideile în realitate.
Radu Onofrei, Director General


2. Certificare Sisteme de Management – Partener ENCA Certification
Suntem partenerul și reprezentantul comercial al firmei ENCA Certification România, pe județele Suceava, Botoșani, Bacău, Bistrița, Neamț pentru Certificarea Sistemelor de Management: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000/HACCP, ISO 27001, ISO 13485.
ENCA Certification:
AENOR, Organism Multinaţional de Acreditare şi Certificare, acreditat de ENAC cu nr 01/C-SC003, membru RED IQNet ( Red International de Certification), operând într-o vastă rețea, cu filiale în toată lumea, capabil să furnizeze servicii de certificare și formare în cea mai mare parte a sectoarelor comerciale și industriale. Politica noastră este orientată în special pentru a satisface în cel mai bun mod posibil exigentele clientului. Preocuparea noastră este de a crea un leadership profitabil pentru clienții noștri, cu scopul de a contribui la succesul și dezvoltarea lor.
ENCA Certification, membru al ENCA CONSULTING ENTIDAD CONSULTORA DE ANDALUCIA- SPAIN , agrementată de AENOR SPANIA este operaţional ca Organism de Certificare în România pentru Sistemele de Management: ISO 9001, ISO 14001, HACCP, ISO 22000, OHSAS 18001, ISO 27001, ISO 13485. ENCA Certification este agrementată pentru România, are sediul principal la Iași şi 3 filiale în Cluj, București și Suceava. ENCA Certification are auditori cu experienţă acreditaţi AENOR, IRCA şi respectiv IEMA.
Kicsi Angelica, Director General
Ofertă de preţ pentru Certificare/Recertificare:
PREȚ CERTIFICARE 1 STANDARD
Tarif audit de certificare iniţială/recertificare: 299 euro*/ 1 standard
Tarif pentru audit de supraveghere anul 2: 199 euro*/ 1 standard
Tarif pentru audit de supraveghere anul 3: 199 euro*/ 1 standard
PREȚ CERTIFICARE 2 STANDARDE
Tarif audit de certificare iniţială/recertificare: 499 euro*/ 2 standarde
Tarif pentru audit de supraveghere anul 2: 399 euro*/ 2 standarde
Tarif pentru audit de supraveghere anul 3: 399 euro*/ 2 standarde
PREȚ CERTIFICARE 3 STANDARDE
Tarif audit de certificare iniţială/recertificare: 749 euro*/ 3 standarde
Tarif pentru audit de supraveghere anul 2: 599 euro*/ 3 standarde
Tarif pentru audit de supraveghere anul 3: 599 euro*/ 3 standarde
Termeni Comerciali:
- certificatul este valabil pentru o perioadă de 3 ani, cu supravegheri anuale;
- preţurile sunt exprimate in EURO şi nu includ TVA;
- modalitatea de plată: 50% avans la semnarea contractului, iar restul de plată cu 10 zile înainte de efectuarea auditului de certificare;
Comenzile se fac pe adresa de email: office@gemidas.ro sau telefonic la: 0745 068 979.


3. Management Public - Partener Advice Consulting
Suntem partenerul și reprezentantul comercial al firmei Advice Consulting pe județele: Suceava, Botoșani, Bacău, Bistrița, Neamț.Firma Advice Consulting oferă servicii de Consultanță, Proiectare și Implementare pentru urmatoarele domenii:
- Management Educațional conform standardelor ARACIP/CEAC/PDI;
- Control Intern Managerial conform OSGG 400/2015 si Ordin 200/2016 în entitățile publice;
- Acreditare spitale și clinici medicale conform standardelor ANMCS/CONAS;
- Management strategic de dezvoltare locală și instituțională.
Advice Consulting:
Firmă de consultanță cu capital românesc cu o experiență de peste 10 ani, vă pune la dispoziție soluții complete de proiectare, implementare și actualizare de documentații pentru management public, educațional și medical, respectiv implementare standarde de control intern în instituții publice conform OSGG 400/2015, proceduri operaționale CEAC/ARACIP – Lege învătământ nr.1/2011, cursuri acreditate control intern, consultanță achiziții publice, consultanță management medical și acreditare CONAS / RENAR spitale, consultanță management standarde ISO în conformitate cu ultimile directive europene.
Dorian Iancu, Director General
