1.Inteligență Emoțională


Cercetările statistice au arătat că latura emoțională a individului este de două ori mai importantă faţă de abilitațile tehnice sau intelectuale ale sale. Dezvoltarea inteligenței emoționale reprezintă înțelegerea și gestionarea emoțiilor pentru a crea relații armonioase cu cei din jur. Obiectivul acestui curs este să întelegem și să conştientizăm de ce avem nevoie de inteligența emoțională, precum și dobândirea abilităților de a face față în mod eficient stresului și frustrării, de a fi flexibil și de a ne adapta schimbarii.

Cui i se adresează:

- celor din middle și top management;

- celor din front-office;

- educatorilor;

- formatorilor.

Beneficii:

- motivație îmbunătățită;

- încredere;

- leadership și management eficient;

- munca în echipa excelentă.

Teme abordate la curs:

- creierul emoțional;

- natura inteligenței emoționale;

- inteligența emoțională aplicată;


Vezi la ,,Contact’’ informații despre curs-program, durată, cost etc.

ÎNSCRIE-TE ACUM!


- alfabetul emoțional;

- managementul emoțiilor;

- componente ale inteligenței emoționale.

2.Psihologia Persuasiunii şi Metode de Influențare


Obiectivele acestui curs sunt atât teoretice cât și pragmatice. Din perspectivă teoretică arătăm cum funcționează persuasiunea și de ce. Din prisma laturii pragmatice lectorii și trainerii noștri ilustreaza aceste teorii printr-o multitudine de exemple de persuasiune din viața reală. De asemenea veți gasi în curs metode despre cum sa convingeți mai eficient și să parați încercarile de influențare, mai ales cele lipsite de etică, ale altora. Este opțiunea dumneavoastră dacă nu doriți să învățați nimic despre persuasiune, însă de coliziunea cu ea nu aveți cum să scăpați!

Cui i se adresează:

- celor din middle și top management;

- antreprenorilor;

- agenților comerciali new entry, middle și senior;

- celor implicaţi în vânzări.

Beneficii:

- amplificarea puterii de convingere;

- creșterea puterii motivaționale;

- cresterea puterii de influențare;

- recunoașterea manipulării și evitarea ei.


Teme abordate la curs:

- arme de influențare;

- regula reciprocității;

- atitudinile, angajamentul și consecvența;

- conformismul și influența în cadrul grupurilor;

- influența nonverbală;

- inducerea în eroare;

- apelurile motivaționale;


Vezi la ,,Contact’’ informații despre curs-program, durată, cost etc.

ÎNSCRIE-TE ACUM!


- obținerea conformismului;

- dovada socială;

- simpatia;

- autoritatea;

- raritatea;

- influența instantanee.

3.Secretele Comunicării Non-Verbale și Semnificația Gesturilor


Un gest este o acțiune care-ți spune multe despre ceea ce gândeste cineva, chiar dacă persoana respectivă nu-i conștientă de acest lucru. Oriunde te-ai afla, orice ai face, Gesturile sunt indicii importante ale stării tale de spirit. Acest curs ne introduce în fascinantul concept al Gesturilor și al Comunicării Non-verbale dezvăluindu-ne felul în care acestea funcţionează, de unde provin, cum să le identificăm și cum să le interpretăm.

Cui i se adresează:

- celor din middle și top management;

- celor implicaţi în vânzări;

- antreprenorilor;

- agenților comerciali new entry, middle și senior.

Beneficii:

- ,,citirea” rapidă a oamenilor;

- ,,citirea” gândurilor oamenilor din acțiunile lor

- interpretarea rapidă a limbajului non-verbal;

- recunoasterea gesturilor și a semnificației lor.


Teme abordate la curs:

- sistemul limbic al creierului;

- cele mai sincere părți ale corpului nostru;

- limbajul picioarelor;

- limbajul umerilor, pieptului și șoldurilor;

- limbajul brațelor;

- limbajul mâinilor și degetelor;

- limbajul feței;

- detectarea minciunii;


Vezi la ,,Contact’’ informații despre curs-program, durată, cost etc.

ÎNSCRIE-TE ACUM!


- indicatori ai dominației;

- indicatori ai supunerii;

- indicatori ai anxietații;

- gesturi cu tentă sexuală;

- indicatori ai minciunii;

- cum ne dăm de gol.

4.Comunicare și Negociere în Afaceri


În mediul de afaceri și în general în afaceri comunicarea și negocierea sunt esențiale și determinante în obținerea succesului.Cursul cuprinde o parte teoretică în care sunt prezentate o serie de concepte și tehnici de comunicare a căror cunoaștere este extrem de utilă în negogieri.De asemenea sunt prezentate tehnici și metode aplicabile în diverse situații de comunicare-client versus vânzator, angajat versus angajator. Și nu în ultimul rând cursul conține și o parte consistentă de exemple practice din viata reală, care au ca scop dobândirea de noi abilități de comunicare și negociere pentru participanții la curs.

Cui i se adresează:

- oamenilor de afaceri;

- celor din middle și top management;

- antreprenorilor;

- agenţilor comerciali new entry, middle și senior.

Beneficii:

- creșterea vânzărilor și a marjei de profit;

- eficacitate în vânzări și negocieri;

- amplificarea puterii de influențare;

- amplificarea puterii de negociere.


Teme abordate la curs:

- abilități de ascultare și comunicare non-violentă;

- limbajul vestimentației în afaceri;

- protocol și etichetă în afaceri;

- intimitatea;

- tehnică și truc în persuasiune și influențare;

- alegerea strategiei de negociere;

- administrarea procesului de negociere;


Vezi la ,,Contact’’ informații despre curs-program, durată, cost etc.

ÎNSCRIE-TE ACUM!


- stabilirea obiectivelor negocierii, zece reguli de aur;

- rutină și creativitate în vânzări;

- negociatorul;

- ,,argumentația” și carțile de joc;

- limbajul trupului;

- limbajul vocii umane, paraverbalul;

- limbajul cuvintelor, verbalul.

5.Arta de a Obține Informații


Securitatea firmelor este o problemă de echilibru.O securitate facilă face ca organizatia ta să fie vulnerabilă.Pe de altă parte o supersecuritate îngreunează accesul la afaceri, cu repercursiuni negative la prosperitatea companiei.Astfel unul din obiectivele acestui curs constă în a vă arăta cum să realizați un echilibru între securitate și productivitate. Un alt scop al acestui curs este de a vă învăta cum să împiedicați manipularea voastră pentru a nu deveni victime. Acest curs scoate în evidență mai ales metodele non-tehnice folosite de intruși ostili pentru a fura informații, a compromite integritatea informațiilor și în final de a distruge rodul muncii companiei din care faceți parte.

Cui i se adresează:

- oamenilor de afaceri;

- celor din middle și top management;

- antreprenorilor

- firmelor care vor să implementeze și să mențină un sistem de securitate flexibil.

Beneficii:

- clasificarea și controlul informațiilor;

- controlul accesului la informații;

- anticiparea și blocarea breșelor de securitate;

- garanția față de clienți, furnizori și autorități că asigurați securitatea informațiilor.


Teme abordate la curs:

- când informațiile sunt inofensive;

- atacul direct prin simple întrebări;

- construirea relației de încredere;

- exploatarea sentimentelor de compasiune, vină și intimidare;


Vezi la ,,Contact’’ informații despre curs-program, durată, cost etc.

ÎNSCRIE-TE ACUM!


- înșelătoria inversă;

- combinarea tehnologiei cu factorul uman;

- trucuri inteligente;

- politici de securitate a informației recomandate pentru companii.

Vrei să afli mai multe?
Ia legătura cu cineva din cadrul firmei noastre.


Contactează-ne acum