1. Principiile Vânzărilor şi Etapele Vânzării
Cursul prezintă noțiunile de bază necesare întelegerii conceptelor și practicilor din domeniul vânzărilor, într-o manieră practică şi directă. Scopul acestui curs este ca la finalizarea lui, fiecare participant să fi învățat să pregătească și să susțină o prezentare de vânzări, comunicând prin mijloace vizuale, verbale și non-verbale mesajul lor.
Cui i se adresează:
- agenților comerciali new entry, middle și senior;
- celor care sunt implicați în vânzări;
- antreprenorilor;
- departamentelor comerciale şi de achiziţii.
Beneficii:
- însușirea principiilor vânzărilor;
- aplicarea principiilor vânzărilor în practică;
- creșterea performanțelor individuale;
- creșterea performanței personalului de vânzări.
![Vanzari 1](https://www.gemidas.ro/wp-content/uploads/2017/02/Vanzari-1.jpg)
- selectarea metodei de prezentare;
- elementele unei prezentări de vânzări reușite;
- tratarea obiecțiilor ridicate de client;
- comportamentul post-vanzare pentru păstrarea clientului.
2. Tehnici de Vânzare B2B și B2C
Cum puteți să faceți mai multe vânzări? Ce puteți face pentru a diminua obiecțiile în timpul procesului de vânzare? Sincer vorbind va trebui să învățați cum se vinde! Cursul se axează în principal pe prezentarea tehnicilor de vânzări de mare impact cu efect imediat și concret. Scopul cursului este ca participanții să-și însușească aceste tehnici și să le aplice cu succes.
Cui i se adresează:
- agenților comerciali new entry, middle și senior;
- celor care sunt implicați în vânzări;
- antreprenorilor;
- departamentelor comerciale şi de achiziţii.
Beneficii:
- însușirea tehnicilor de vânzare;
- aplicarea tehnicilor de vânzare în practică;
- creșterea performanțelor individuale;
- creșterea cifrei de afaceri și a marjei de profit.
![tehnici de vanzare b2b](https://www.gemidas.ro/wp-content/uploads/2017/02/tehnici-de-vanzare-b2b.jpg)
- tehnica de vânzare prin rezumatul beneficiilor;
- tehnica de vânzare prin aprobarea continuă;
- tehnica de vânzare prin probabilitate;
- vânzarea prin negociere;
- vânzarea prin folosirea tehnologiei.
3. Tehnici de Negociere şi Managementul Timpului
Negocierea nu-i o mare filozofie, dar nici nu rămane la nivelul simplei intuiții. O bună negociere este alcatuită din 10% tehnică și 90% atitudine și, pentru a dobândi atitudinea corectă, avem nevoie de realism, inteligența și respect de sine. Cursul de fața își propune să vă familiarizați și să vă însușiți tehnicile de negociere în vederea creării unui stil propriu și eficace de negociere.
Cui i se adresează:
- agenților comerciali new entry, middle și senior;
- celor care sunt implicați în vânzări;
- celor care vând în magazin;
- antreprenorilor;
Beneficii:
- însusirea tehnicilor de negociere;
- dobândiți abilitați de negociere;
- cresterea performanțelor individuale;
- creșterea cifrei de afaceri și a marjei de profit.
![tehnici de negociere](https://www.gemidas.ro/wp-content/uploads/2017/02/tehnici-de-negociere.jpg)
- identificarea decidentului;
- echilibrul între nevoi și temeri;
- cele patru etape ale negocierii;
- schimbul de informații;
- deschiderea și acordarea concesiilor;
- închiderea și obținerea angajamentului.
4.Marketing Direct şi Direct Mail care Vinde
Fluturașul lipit de parbriz care vă invită să mergeți la un fast-food, reclama din vitrina unui magazin sau cea care vă sugerează să cumpărați un telefon, fluturașul lipit de ușa dumneavoastra care-l laudă pe candidatul local al unui partid-toate astea nu sunt altceva decât marketing direct. Cursul de fața își propune să vă pună în contact cu noțiunile și conceptul de marketing direct. De asemenea un capitol aparte este destinat ,,Direct Mail-ului”, în acest sens venindu-se cu exemple concrete de scrisori de vănzări care vând.
Cui i se adresează:
- agențiilor de publicitate;
- celor din departamentul de marketing;
- antreprenorilor;
- agenţilor comerciali new entry, middle și senior.
Beneficii:
- marketing eficace;
- câștigarea, păstrarea și creșterea clienților;
- creșterea pieței de desfacere;
- dobândirea de noi piețe de desfacere.
![curs marketing direct](https://www.gemidas.ro/wp-content/uploads/2017/02/curs-marketing-direct.jpg)
- marketingul direct accelerat: internetul, fb, email-ul;
- de ce e greu sa redactezi o scrisoare de vânzare bună;
- cele patru etape ale negocierii;
- de ce unele scrisori vând, iar altele eșuează?;
- scrieți cuiva anume, nu tuturor;
- conținutul scrisorii.